ELKO Glød

ELKO ønsket å skape en bredt tilgjengelig arena der produkter kunne kombineres med ideer, og på den måten oppnå langt større interesse og engasjement.

Kunde
ELKO

Leveranser
Innhold og utvikling av blogg

Link
www.glodmagasinet.no

Oppdraget;

ELKO har stor trafikk til egne nettsider og Facebook profil. Gjennom den sosiale dialogen kom det frem at kundene til ELKO hadde behov for annen type informasjon enn den som er plassert på deres hjemmesider. Blant annet ønsket de informasjon om trender og utvikling innen bransjen.

Målet

Skape en digital arena der ELKO kan presentere innhold med en videre ramme og større allmenn interesse enn den strengt produktfaglige.

Løsningen

ble å opprette en blogg; ELKO Glød. Bloggens innhold er bredt alt fra generelle interiør- og eksteriørtrender, til hva elektrikeren som rådgiver kan hjelpe til med når det skal pusses opp eller bygges nytt. Bloggens produsenter er en kombinasjon av interne og eksterne bidragsytere.